RSS

Alman First Time Tengok Wayang

Last Saturday ibu bawak alman gi tengok wayang kat GSC The Gardens ade orang belanja Premier Class lagi hehe...ade ramai lagi kawan-kawan ofis ibu gi sekali...mule2 tu takot jugak la nak bawak dia sebab takot dia nangis maklumla tayangan kan 2 jam...tapi sebab ade kawan ibu bgtau dia biasa bawak anak dia yang lebih kecik dari alman tengok wayang ok jee...ibu pon semangat la nak bawak alman ni...alhamdulillah alman dok diam je sepanjang tayangan tu...siap tak boleh berenti makan popcorn hehe ibu dengan bapak dah berenti mkn dia masih lagi makan tengok perut pon dah buncit...ibu bagi dia pegang popcorn sendiri senang sikit nak makan...lepas dah kekeyangan makan popcorn terus tido hahaha...ni gambar alman mase jalan2 kat The Gardens lepas tengok wayang

Bergaya ala mechanic manja hehe

Gambar lepas dah habis tayangan ..muke baru bangun tido
mase tayangan tak de ambik gambar sebab gelab

Tengok air pancut




Dalam kete tunggu bapak reload touch n go

5 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

wah..ni kiranya pengalaman pertama laa..bila laa nak bawak nuha tengok wayang ni, jgn dia buat wayang sudah laaa...

mamasue said...

alelele...hensemnye alman nih!mamasue pun baru tahun ni brani bawak kakak dhiya tgk wayang...selama ni mmg takut...

Atia Adina said...

bagus lah alman ni...tak nangis pun...elok jer dia tgk wayang...atia tak nak..memula ok...pas tu ajak kua....takut gelap dan bising kot

alman_alif said...

ibu dah rancang nak tengok wayang lagi lepas ni bawak alman...yeh!..yeh!

ummidaddy said...

huh...ni yg jadik penguat smgt su nk bwk dalila g ngk wyg ni...hopefully, tak meragam larr die...

Post a Comment