RSS

Update Gambar Alman

Ibu dah lame tak update blog Alman ni...hari ni rasa nak update plak so ini adalah gambar terbaru alman, sejak dua menjak ni Alman suke sangat makan suap semua dia nak makan ibu pon ape lagi suap la macam-macam kat alman kalau sebelum ni ibu tak berani suap macam2 maklumla budak baru gigi 6 je...air liur pon meleleh lagi hahaha



Ni gambar alman sebok nak makan sendiri, maklumla belum beli kusi makan dia lagi so makan kat bawah jela sekarang ni..ni gambar awal2 makan ok lagi la belum comot sangat lagi lepas makan tu ibu tak ambik gambar sebab geram dengan alman...dia buat nasi tu mcm lotion dia sapu satu badan dia huhuhu geliii betul dibuatnya so alman kene marah dengan ibu hehe


Yag ni pulak kesah alman first time potong rambut...bapak yang potong kan ni gambar mase dia rambut panjang tengok rambut pon dah sampai nak masuk mata.


Siap boleh di sepit lagi hehehe gambar dah potong rambut...boleh tengok gambar mase makan tu. Ibu rasa kalau rambut panjang lagi comel la hehe rambut alman bile dah potong ni rasa mcm dah kasar sikit.


Ni pulak gambar alman buat satu malaysia, al kisahnya alman ni memang minat sangat dengan 1 malaysia...kalau dengar lagu satu malaysia kat tv dia akan angkat tangan mcm kat dalam gambar tu(selalu bile time najib angkat tangan)...sampai ade sekali tu dalam kete tiba2 dia angkat tangan 1 malaysia pelik jugak mane ade lagu satu malaysia...tengok kat luar tingkat rupe2 ye ade lambang satu malaysia besar kat papan iklan patut pon angkat tangan hahaha sebenarye alman pandai angkat tangan bile 1 malaysia ni dah lame sejak dia umo 7 bulan mcm tu kot sebab sebelum ni tu dia memang suke buat jari tunjuk ingatkan dia tunjuk bende tapi bile dah lame baru ibu perasan rupe2 ye dia akan buat mcm tu bile ade lagu 1 malaysia dimainkan kat tv....

Last sekali ni gambar sepupu baru alman...ari tu dia tido rumah alman. nama dia Humayra. masa humayra ade alman telah di import sekejap ke rumah nenek sec 11 kalau tak dia pon sebok nak kacau humayra