RSS

Bergambar atas katil rumah nenek Kedah




Alman Berjalan


Sejak dah pandai jalan ni pandai plak la nak main tendang bola jalan sambil tu tendang bola hehe kat rumah takde bola besar yang ade hanya strawberry ni jela. Strawberry ni kak Emma yang bagi. kalau kat rumah nenek ade la bola plastik atok belikan.




Alman sekarang dah pandai jalan dalam 10 langkah macam tu boleh la lepas tu sambung merangkak balik...

Bile di rumah


Makanan yang Alman pandai makan sendiri hanya rice cracker ni sahaja yang lain dia tak mau pegang. Tapi sekarang gaya macam dah muak sikit setelah setiap hari ibu bekalkan biskut ni kat taska untuk sarapan pagi



Ni gaya alman bile merajuk dia akan telangkupkan muka dia dan start nangis cebik2 dulu haha lepas tu semakin kuat..nak pujuk kene dokong jalan2 dulu kalau tak dokong tak berenti nangis la si kecik ni

Alman cucuk 1 tahun

Sebelum kene cucuk..gambar nampak je baik sebenarye Alman takleh dok diam sementara tunggu kene panggil jumpe doktor, gambar lepas kene cucuk takde sebab dan kelangkabut pujuk Alman berenti nangis

Sebelum gi klinik makan nasi lemak dulu kat restoren gembira sec 3
Alman ibu bagi mkn straw je..macam biasa la Alman mesti takleh dok diam so ibu pon bagi alman gigit straw supaya dok diam2, hasilnya memuaskan haha

Smbg Alman Besday