RSS

Alman Berjalan


Sejak dah pandai jalan ni pandai plak la nak main tendang bola jalan sambil tu tendang bola hehe kat rumah takde bola besar yang ade hanya strawberry ni jela. Strawberry ni kak Emma yang bagi. kalau kat rumah nenek ade la bola plastik atok belikan.




Alman sekarang dah pandai jalan dalam 10 langkah macam tu boleh la lepas tu sambung merangkak balik...

3 comments:

Atia Adina said...

cepatnya awak leh jalan.....

alman_alif said...

hehe Alman selalu kene dera dengan ibu blaja berjalan

ummidaddy said...

ibu nyer mmg pantas...great...!

Post a Comment