RSS

Bile di rumah


Makanan yang Alman pandai makan sendiri hanya rice cracker ni sahaja yang lain dia tak mau pegang. Tapi sekarang gaya macam dah muak sikit setelah setiap hari ibu bekalkan biskut ni kat taska untuk sarapan pagi



Ni gaya alman bile merajuk dia akan telangkupkan muka dia dan start nangis cebik2 dulu haha lepas tu semakin kuat..nak pujuk kene dokong jalan2 dulu kalau tak dokong tak berenti nangis la si kecik ni

2 comments:

Atia Adina said...

heheh..sama ngan saya...bila merajuk...saya akan telangkupkan muka gak...

ummidaddy said...

isk isk...anak2 meme gitu yer klu majuk ..si dalila pun sama..abis terantuk kt lantai jadiknyer

Post a Comment