RSS

Alman Main Masak-Masak

Sejak kebelakangan ni bile gi ambik alman dari taska selalu tengok alman tengah main cedok2 dalam bekas kecik...mule2 tu tak la taya org jaga tu...semalam tergerak rase nak taya alman main ape tu...org jaga alman tu cakap alman main cedok2 dan suap2...erti kata lain dia main masak-masak huhuhu....ALMAN MAIN MASAK-MASAK...org jaga tu cakap lagi semua budak kat taska tu suke main macam tu...yang kelakar ye budak2 kat situ semua budak lelaki kecuali sorang je budak perempuan..dan budak perempuan tu yang paling besar la kat situ(dia dia la kot yang dok mengajar)...patut la ade satu hari tu ibu bg dia main bekas aiskrim dengan sudu dia suke main lepas tu siap pandai suapkan ibu dengan bapak lagi hehehe

2 comments:

Atia Adina said...

heheheh...saya pun suka main masak2...nanti kita main sesama nak...saya masak...awak buat air...huahahhah

alman_alif said...

alman pandai main suap-suap..alman nak suap atia kikikiki

Post a Comment