RSS

Atok Alman





Ni gambar Alman dengan atok kat depan rumah atok. Alman memang manja dengan atok dia, kalau atok dokong dia, orang lain nak ambik dia tak mau...ibu pon dia tak mau huhuhu...kalau atok dokong alman suke main tahi lalat kat pipi atok yang besar tu hahaha tiap2 hari rabu atok n nenek mesti datang rumah alman sebab nak tengok alman... kalau alman demam dan selsema atok mesti beli berbotol-botol jus baby untuk alman emmm sedap yeeee!!! jimat duit ibu...kikiki

2 comments:

Atia Adina said...

ooo...manjanya ngan atok dia....yer lah....cucu atok baru alman sorang kan?cucu sulong plak tu...mesti menjadi kesayangan sume orang kan???bertuahnya alman....

alman_alif said...

maklumla cucu sulong dan baru sorang hehe semua orang la berebut nak main dengan dia bile balik rumah atok

Post a Comment