RSS

Alman dan Kasut





Ni cerita Alman dan kasut, hari tu cik zah belikan alman kasut tapi alman tak muat masukkali ni dah 2 kali dah cik zah belikan kasut tapi dua2 alman tak muat, tak tau la nape bile ukur kaki rase mcm muat tapi bile nak masukkan kaki dalam kasut tu tak boleh terpaksa la cik zah gi tuka saiz yg lebih besar...raseye sebab kaki alman ni berisi sikit hehehe...sekarang pakai kasut size 12-18 bulan tu pon ketat sikit nak masukkan...dulu mase alman baru lahir dapat 2 hadiah kasut..mase umo alman 7 bulan mcm tu ibu try la dua2 kasut tu...tapi takleh masuk jadi dua2 kasut tu tak pakai pon buat permainan alman je ahahaha

2 comments:

nizaa said...

kaki alman debab tu pasal tak muat...hehe

Atia Adina said...

TAK PER ALMAN...KASUT TU SIMPAN TUK ADIK ALMAN NNT...HEHEHEH

Post a Comment