RSS

Gatai...gataiiiiiii ibuuu

Sejak dua menjak ni alman memang suke gatal-gatal....kalau gatal je nak suruh orang garukan gatal kaki(paling kerap), gatal tangan, gatal belakang gatal bontot...lepas tu lame pulak tu...nak sampai sejam baru hilang gatal puas la ibu lepas minyak la cream la...

Malam semalam ibu, bapak dan alman makan kat restoren sec 13...alman ni pon start la buat gatal-gatal kaki kiri gatal kaki kanan pon gatal....jadi bising la dia..GATAI! GATAI! ibu pon jadi tak sedap duduk la nak makan sebab dia suruh garu kaki dia jeee...akhirnya sampai akhirlah bapak dgn ibu makan satu tangan je lepas tu satu tangan lagi kat bawah meja garu kaki dia...ibu garu kaki kiri bapak garu kaki kanan alman...lepas makan kami pon pergi singgah giant beli susu alman. Ibu pon terfikir la nak belikan dia stokin kaki...sebab stokin dia semua dah kecik jadi dah bagi orang....bile bawak balik rumah...bapak cakap " kenape beli kan stokin ponpuan" huhuhu...ibu pon tak perasan sangat nampak cantik je..colour oren cair dgn pink hehe...mungkin mase beli tu nak cepat dok ingat color yang ibu rasa cantik jeee dimata bukan kesesuaian untuk budak lelaki kuikui.

Jadi malam semalam ibu bagi la alman tido pakai stokin sebab kat rumah pon suke gatai gatai jugakk sebelum tido...lepas pakai stokin tu okla takde gatai-gatai dah...TAPI bile bangun pagi tadi bukak je stokin...dia terus menjerit GATAI! GATAI!

Nak cerita lagi kadang-kadang tu ibu pon pelik jugak dia ni sengaja ke memang gatal sebab alman ni kalau gatal contoh gatal kat kaki ibu garu je mana-mana kaki dia...dia senyap jee...sedangkan tu bukan ye tempat dia gatallll pon.....

1 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

nuha memang garu adalah habit sebelum tido :p dia paling suka abah dia garukan sebab mak dia tak cukup sabar nak layan dia. kang suh garu sana sini, kena marah :p abah dia garu dia sampai tertido :p

Post a Comment