RSS

Siap jugak Rumah Ibu dan Bapak.... Bahagian 1

Setelah hampir dua tahun...dok tengok je rumah tak siap tiap2 minggu bila lalu jalan tu...akhirnya last month siap pon kau rumah...secara keseluruhanya puas hati jugak la...dengan hasil kerja jangan mat-mat indon yang buat rumah tu...lagi pon siap cepat dari tarikh yang sepatutnya iaitu bulan Jan 2012..agak2 nak pindah dalam akhir bulan 12..

Gambar lepas buat tinted cermin..sebelum tinted lupa pulak nak ambik gambar....

Gambar dalam rumah...kosong je takde ape2 lagi..
nampak macam luas sebab takde barang lagi nanti kalau dah ade barang..mesti rasa biasa jee..

4 comments:

Kancilbiru said...

waaa cantiknya umah alman...nanti jangan lupa jemput auntie niza yer..hehe

e.l.i.s.s.m.i.e said...

Cantik rumah alman. nanti ajak auntie sekali yer pergi :)

eT said...

cantiknyer umah alman...untie tumpang leh??hehe

ummidaddy said...

awak...cantik umah awak...sonoknyer nk masuk umah baru..hihi...terase kesronokannyer...mcm2 nk kna buat tu...huhu...nti house warming jmputlah kite

Post a Comment