RSS

Masam ye muke.....




masam ye muke Alman ni....demam yeee...kesian dia..gi doktor kene masukkan ubat ikut bont*t hehe ape lagi menangis la alman dengan kuat ye..alman demam dari sabtu sampai isnin baru baik...bile dah baik muke alman jadi mcm ni

4 comments:

nizaa said...

comel nya alman bila dah lega demam...pipi alman 'labuh' betul la..ibu bagi makan apa ni tiap2 hari? hehehe

Atia Adina said...

bila dah baik demam...happy lah eh...hihihi...

ummidaddy said...

alar tiannyer die...dalila pun demam mase masuk 6 bln ...tp satu mlm jer..cian kan bby demam..alalr nembumnyer alman..

alman_alif said...

ni lepas demam ni buat perangi plak...semakin manja takleh letak bawah nak dokong jee...kelang kabut ibu di buat yee....malam2 pon 2-3 kali jaga nangis bagi susu tak mau nak dokong tu dah baik demam tu..

Post a Comment